Sidste frist fredag: Spå og vind i Kirke.dk's Store Profetquiz 2024

Bliver der ansat en provst i Norddjurs Provsti? Bliver den teologiske kandidatuddannelse forkortet? Og er Anton Pihl fortsat formand for Landsforeningen af Menighedsråd, når 2024 lakker mod enden? Find spåkuglen frem og vind 5000 kroner

Foto: Kåre Gade, Frank Cilius/Ritzau Scanpix, Johanne Teglgaard, Asger Ladefoged/Ritzau Scanpix

Nu har du chancen for at blive Årets Profet i 2024. Vær med i Kirke.dk's Store Profetquiz, hvor vi traditionen tro stiller 20 spørgsmål om, hvad der sker – eller ikke sker – i dansk kirkeliv i det kommende år. Om et år trækker vi lod blandt deltagerne med flest rigtige svar, og vinderen får en præmie på 5000 kroner til dagligvarer.

Begivenhederne skal have fundet sted inden den 16. december 2023, så vi kan nå at trække en vinder i julen 2024. Besvar profetquizzen senest fredag den 5. januar kl. 23:59, så er du med i konkurrencen.